Trincheras en la Rúa de San Pedro

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Algunos dicen que en la Rúa de San Pedro hay enormes baches, otros que la calle es sólo apta para todoterrenos; los más exagerados afirman con sorna que a la altura de la Praza do 8 de marzo hay trincheras que recuerdan a los socavones de la Ciudad de la Cultura.

Lo que sí está claro es que después de la Catedral, las obras en la Rúa de San Pedro son las que más se han prolongado en el tiempo en la historia de nuestra ciudad.  Lo de El Escorial a su lado es una tienda de campaña de montaje rápido.

En apenas tres semanas será fácil leer o escuchar (como casi cada año) que San Pedro es el barrio de moda en Compostela y, probablemente, también que después de las fiestas (del 25 al 30 de junio) empezarán las obras para arreglar la calzada del final del Camino Francés, por el que entran prácticamente todos los peregrinos que llegan a Santiago.

Sin embargo, esta vez, celebrando las palabras de María Pardo, concelleira de Urbanismo, podemos pensar que este año al déjà vu habitual seguirán realmente unas obras que acaban de ser adjudicadas con un plazo de ejecución de cuatro meses y medio. Además, y como si de un regalo previo a las fiestas se tratase, la concelleira Reyes Leis presentaba también hoy el programa “San Pedro para vivir, San Pedro para traballar“, cofinanciado con fondos europeos.

San Pedro es la caña: ya es hora de que uno de los barrios más emblemáticos de Santiago reciba el trato que merece.

3 comentarios

  1. A verdade é que desde que teño uso de razón(máis ben desde que me lembro das cousas) a rúa de San Pedro foi levantada en numerosas ocasións, e sempre co mesmo resultado, co tempo, volver a levantar.
    A rúa de San Pedro non pode estar a levantarse tan frecuentemente. Eu non digo facela peatonal ou de uso exclusivo para residentes (q non sería mala idea de todo) pero polo menos que os vehículos pesados non circulen por ela xa que provocan as “trincheras” que nos fan sentir que imos nunha montaña rusa ó pasar por ela cos nosos vehículos lixeiros.

    Esperemos que, cando comecen as obras sexan rápidas e eficaces. a ver se “desta vai”

  2. San Pedro ten dúas opcións, ser unha vía de Santiago ou peatonalizarse (pode que con acceso a residentes) e incorporarse ao casco antigo.

    Non pode ser un barrio de lecer, restaurantes e entrada de turistas a pe e bicicleta e ó mesmo tempo unha autopista.

    O problema ven de parte dos residentes, que queren poder acceder có seu coche ata a porta da casa mentres que ós negocios lles interesa elimina-los coches xa que os seus principais clientes son peóns.

    A solución non vai por volver a levantar a rúa de novo, gastando cartos sen ton ni son. É reunirse coa xente do barrio varias veces e que decidan eles definitivamente que barrio queren.

    • Ainda que “fora de muros”, a Rúa de San Pedro é parte do casco antigo ou histórico.
      No estado actual no que se encontra a rúa, levantala e reparala é imprescindible.
      Ó meu parecer do que se trata é precisamente de buscar unha solución válida para tod@s, de tal xeito que se manteña o tráfico rodado (eliminando vehículos pesados), pero dándolle ós peóns e ós veciños do barrio a súa debida importancia.
      As asociacións do barrio terán que decidir en consenso co Concello o modelo máis favorable para todos. Saúdos!!

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